Kundservice
Varukorgen är för närvarande tom. Hittar du inte det du letar efter? Kontakta vår kundservice.
Förslag
Vi gör vårt bästa för att betjäna dig som kund så gott vi kan. Om du har några förslag på hur vi kan göra detta ännu bättre, vänligen meddela oss på kundservice@fixpart.se. Du får svar inom några dagar.
Klagomål
Tyvärr går det ibland fel för oss också. Om du har ett klagomål om en produkt eller vår tjänst, vänligen meddela oss på kundservice@fixpart.se. Vi svarar inom några (max 14) dagar på ditt klagomål och försöker hitta en lösning tillsammans med dig.
Är du inte nöjd med hanteringen av ditt klagomål? Då kan du skicka in den till Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbox 90600, 2509 LP Den Haag, Nederländerna (www.sgc.nl). Du kan också lämna in ditt klagomål till Geschillencommissie via den europeiska ODR-plattformen (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).
Behöver du hjälp i din sökning efter rätt produkt? Vi hjälper gärna till! Klicka här för att skicka ett meddelande till vår kundtjänst.
Välj din apparat
Välj ditt märke
Rätt nummer är typ- eller modellnumret och INTE serienumret. Modellnumret är en rad med siffror och/eller bokstäver. Ibland innehåller modellnumret ett streck (-) eller ett snedstreck (/).
Hittar du inte din apparat? Skicka oss ett foto av modellnummerskylten och en beskrivning av produkten du letar efter, då skickar vi dig en länk till rätt produkt.